štvrtok 19. novembra 2015

Chceš sa blogom zviditeľniť?

Ahojte milé fashion blogerky a blogeri!

Ponúkam Vám možnosť ako sa so svojím blogom zviditeľniť!

Na facebooku mám už dlhšie zriadenú skupinu pre slovenské fashion blogerky a ich fanúšičky pod názvom:


Pýtaš sa čo musíš splniť, aby si sa svojím blogom zviditeľnil/ a?

Stačí ak do komentu hodíš názov svojho blogu - tým súhlasíš, že pravidelne budeme môcť pridávať tvoje najnovšie príspevky.

Výhody pre teba: Tvoje príspevky bude vidieť vyšší okruh ľudí, môžeš získať nových followerov, spoznáš iné slovenské blogerky alebo sa môžeš len tak inšpirovať ich outfitmi na svoj blog.

Teším sa na spoluprácu!


foto: Igor Danay

22 komentárov:

  1. jééééj toto je super :) nepridávam outfity síce až tak často, ale rada budem súčasťou :)
    Môj blog: http://drewsbeauty.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi pekná a ten svetrík je užasny, to je dobre že niečo také na zviditeľnenie robíš vidieť že ťa to baví a zaujíma:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to áno! :) Ak by si mala aj ty záujem o získanie followerov na svoj blog, stačí len ak pridáš sem názov svojho blogu :)

      Odstrániť
  3. Máš super blog, odteraz sledujem pravidelne :) Rada by som sa pridala do fb skupinky, no môj blog nie je módne zameraný, no to, či budú nejaké príspevky z môjho blogu zverejnené, je už len na tebe :)
    http://klaudysenjoyment.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí môže byť aj o beauty :) budem pridávať, teším sa :) aa teším sa aj návštevnosti! ;) :)

      Odstrániť
  4. to je taky skolsky svetricek, i like :)
    ak chces mozes pridavat moje prispevky- www.donnaiveh.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. wow, koľká česť, že jedna z najlepších ak nie najlepšia blogerka na Slovensku zavítala na môj blog, veľmi sa teším! A veľmi rada budem pridávať tvoje príspevky! ;) :) :)

      Odstrániť
  5. Ahoj, super blog ! Ráda bych byla, kdyby jste se mrkli i na můj blog WWW.DENNIESK.BLOGPOST.CZ , kde píši články FASHION/BEUATY/FOOD/WORKOUTS !!! hezký den :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wáu to je super že takto pomáhaš blogerkám. Ja by som sa zaregistrovala tiež, ale ja píšem viac o beauty hoci teraz pripravujem post s outfitom.

    No aj tak ťa pozívam na svoj blog : heralolstyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. sveter je nádherný :-) a v prípade záujmu máš odomňa požehnanie :-D môj blog www.imperfect-woman.com
    Miška

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak to škoda, že nie som fashion blogerka. Čo tak skupina pre fashion neblogerov? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. To je super nápad a svetřík je božíí!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Môj blog nie je síce zameraný len na módu a outfity, ale môže sa stať, že raz príde aj na to :D Milujem módu! :D Veľmi by si ma potešila, keby si teda zdieľala aj moje články, ale je to len na tebe :D Inak, je to naozaj skvelý nápad :D
    Môj blog: Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tvoju skupinu som na fb zaznamena už pred nejakým časom a som jej fanúšikom. Je to super možnosť ako zdieľať a tiež spoznať ďalšie blogy.
    Prajem Ti, nech sa darí :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tak sa pripajam aj ja :) s mojim blogom http://www.lifeinpicturesbylu.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jéé, škoda, že je to jen pro SK, jinak bych se hned přidala :( jinak tě už taky sleduju, tak se těším na články :)))
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Treba sa podporovať navzájom. Fandím Tvojej FB skupinke a ešte v jej začiatkoch som Ti dala súhlas na uverejnenie môjho outfitu. Keďže som ho neodvolala, môžeš v tom pokračovať naďalej, stále máš moje áno. :-)
    A chválim fotečku, vyzeráš fantasticky.
    Katharine-fashionisbeautiful

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Skvelý nápad :) Neradím sa medzi fashion blogerky, ale nevylučujem, že sa niekedy objavia aj články z tohto súdka :)
    Original copy blog
    Ale aj tak ponúkam svoj blog, možno sa niečo zapáči a bude to tam uverejnené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. písala som aj na FB :) tiež sa rada pridám http://icanwearmyconverse.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť