nedeľa 19. júna 2016

Viazanie je TOP





topánky ZOOT
photo by: Photomedia
Ak rozmýšľate, že na nejakú príležitosť by bolo fajn obliecť sa rafinovane skúste tričko alebo šaty s takýmto viazaním napredu. V prípade potreby výstrih prehĺbite v opačnom prípade ubrzdíte. Upozornenie: len pre skúsené povahy. Výstrih totižto môže alebo je šitý tak, že pôsobí automaticky ako hlbší, takže ak potrebujete upriamiť pozornosť nato na čo ste hrdá nech sa páči výstrih s viazaním na predu je ideálnou voľbou. 
kabelka Tally Weijl
checkujte, čo mám nové na Instagrame :)
príspevky vždy ako prvé môžte vidieť na Facebooku :)
viac o týchto šatoch v Tally Weijl

40 komentárov:

  1. Krásne to vyzerá! :) Vidím, že máme známeho fotografa :) Miška C. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplná dračica, pristane ti to! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadáš fantasticky, jako vždy :) Ty boty jsou luxusní

    OdpovedaťOdstrániť
  4. WAU! Tak tady ti to mega sekne! :) Super :)

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Veľmi ti to svedčí! Mám jedno tričko s týmto viazaním, ale ten výstrih je chvalabohu oveľa menší :DD
    Girl with pink nails

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tohle je přesně to co ti moc sluší. Ta barva šatů s tvými krásnými vlasy je nádhera :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Šaty sú veľmi pekné, krásne ti pristanú, spolu i s topánočkami a kabelkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. WOW!! Very sexy dress!! It looks amazing on you!! You are gorgeous love!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nice dress and shoes, great styling. Wow, you're so beautiful, dear!

    Love,
    M
    The Flower Duet

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Wow! Tak tady jsi nádherná! A ten model je naprosto úžasný:)

    ...Instantní krása...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. šaty jsou skvělé, vázání se mi líbí a rafinované odhalení se mi moc líbí, také si chci něco se zavazováním pořídit.:))

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Veľmi ti to pristane ! :) Ja sa musím priznať, že do takého výstrihu by som nemala asi čo dať :D ale tebe to naozaj sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi krásne šaty! :)
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. You are so beautiful <3
    http://dominicafrigeri.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  15. wow tak tieto šaty ti perfektne svedčia farebnosťou aj strihom :) a ešte sa mi brutálne páčia sandálky :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť